- rejestracji stanu cywilnego;
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- pomocy społecznej;
- świadczenia usług komunalnych;
- decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia
27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej
na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko; - decyzji zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów wydawanej na podstawie ustawy
z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody;
Zapewnienie bezpieczeństwa obywateli polega na kontakcie telefonicznym, drogą elektroniczną, poprzez platformę ePUAP, za pośrednictwem korespondencji pocztowej oraz umieszczaniu wniosków, podań i innej korespondencji z Urzędem Gminy w urnie znajdującej przy wejściu do urzędu gminy.
W sprawach pilnych, i niecierpiących zwłoki bezpośrednia obsługa interesantów może odbywać się tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. W uzgodnionym terminie pracownik merytoryczny podejdzie do drzwi wejściowych urzędu i załatwi sprawę z petentem.
Za utrudnienia przepraszamy, jednak konieczność zapewnienia bezpieczeństwa obywateli jest sprawą priorytetową w czasie obowiązywania stanu epidemii.
Wójt Gminy
Dziemiany
Leszek Pobłocki